Ledige job på højskolen
Drømmer du om et job på en højskole?
På Idrætshøjskolen Sønderborg er der mange elever og mange kursister og derfor er vi også en del ansatte, som får hjulene på højskolen til at dreje rundt. Uanset om jobbet er at være lærer, administrativ medarbejder eller lignende er du en del af arbejdsmiljø som både er inspirerende, sjovt og effektivt. Så hvis du er på udkig efter et ledigt job i Sønderborg og ovenikøbet et job på en højskole, så er du meget velkommen til både at søge evt. ledige, opslåede stillinger eller meget gerne sende en uopfordret ansøgning.
Du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os.
(Vi gemmer ansøgninger i 3 mdr. jævnført GDPR)
Barselsvikariat – Administrativ medarbejder – deltid
Vil du være en del af en levende arbejdsplads med højt tempo, godt humør og masser af mennesker? Så er du måske vores nye administrative kollega!
Vi søger pr 1. juli eller senest 21. juli en engageret og alsidig administrativ medarbejder til 25 timer om ugen i min. 7 måneder, som kan være med til at holde styr på højskolens hverdag. Hos os får du ca. 45 fantastiske kolleger. Vi har altid gæster i huset, som vi ønsker at give den bedst mulige oplevelse. Ligesom vores mange højskoleelever skal have det bedste oplevelse under deres højskoleophold.
Om jobbet
Din primære arbejdstid vil være mandag til fredag kl. 8.00–13.30. Der kan forekomme enkelte aften- og weekendarbejdsdage, dette planlægger vi i fællesskab.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- At tage telefonen og være i dialog med elever, kursister og kunder
- Koordinering og tilbudsgivning i forbindelse med ekstern kursusvirksomhed
- Kalenderstyring og koordinering af dagligdagen – brug af haller, lokaler, undervisning og indlejninger
- Samarbejde med øvrige ansatte og værtskab ved afholdelse af arrangementer
- Administration af elevernes platform, Viggo
- Indkøb og aftaler, særligt inden for rengøringsområdet
- Daglig kontakt og koordinering med rengøringspersonale
- Håndtering af daglige, praktiske og akutte situationer
- Facilitator for ugentlige koordineringsmøder for teknisk og administrativt personale
- Være en synlig og imødekommende person i huset, som naturligt involverer sig i elevernes hverdag
- Timeregistrering i Intempus
Vi forestiller os, at du…
- Har erfaring eller grundlæggende forståelse for administration og økonomi
– Har et godt kendskab til IT, herunder Microsoft Office, Outlook – og måske også Viggo
– Er fleksibel, engageret og involverende
– Trives i en hverdag, hvor ikke to dage er ens
– Har mange arme – og bruger dem til at få ting til at ske
– Brænder for at gøre en forskel for både mennesker og praktiske opgaver
– Taler, skriver og forstår dansk, engelsk og gerne tysk
Vi tilbyder dig
Et job med mening på en skole der holder åbent 24/7. Du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor vi løfter i flok og har en spændende og afvekslende hverdag.
Her er både plads til grin, alvor, ansvar og udvikling.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og vil tage udgangspunkt i dine kvalifikationer og erfaring.
Send din ansøgning til konstitueret forstander Nanna Blankschøn – nanna@ihs.dk.
Vi afholder løbende samtaler og hører du ikke fra os inden senest 28. maj er stillingen besat til anden side.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Er du på udkig efter et sommerjob?
Måske holder du sabbatår eller venter på at starte på dit studie – uanset hvad, har du nu chancen for at blive en del af et hyggeligt og travlt fællesskab hos os!
Vi har masser af aktivitet hele sommeren med vores populære ugekurser, og derfor har vi brug for flere hænder til at hjælpe med rengøringen i uge 26 til og med uge 32.
Du bliver en vigtig del af teamet, der sørger for, at vores kursister får en god oplevelse i rene og indbydende omgivelser.
Stillingen er på 37 timer om ugen, og arbejdstiden ligger typisk:
-
på hverdage mellem kl. 06.00 og 14.00
-
i weekender mellem kl. 06.00 og 17.00 (med pauser selvfølgelig!)
Lyder det som noget for dig – eller har du spørgsmål? Så tøv ikke med at kontakte Christine.
på tlf. 74 42 18 48 // Eller på mail christine@ihs.dk
Vi glæder os til at høre fra dig. 🙂
Er du klar til dit livs eventyr på idrætshøjskole?
Bliv en del af Idrætshøjskolen Sønderborg og bliv mærket for livet...
Barselsvikariat - Administrativ medarbejder – deltid
Vil du være en del af en levende arbejdsplads med højt tempo, godt humør og masser af mennesker? Så er du måske vores nye administrative kollega!
Vi søger pr 1. juli eller senest 21. juli en engageret og alsidig administrativ medarbejder til 25 timer om ugen i min. 7 måneder, som kan være med til at holde styr på højskolens hverdag. Hos os får du ca. 45 fantastiske kolleger. Vi har altid gæster i huset, som vi ønsker at give den bedst mulige oplevelse. Ligesom vores mange højskoleelever skal have det bedste oplevelse under deres højskoleophold.
Om jobbet
Din primære arbejdstid vil være mandag til fredag kl. 8.00–13.30. Der kan forekomme enkelte aften- og weekendarbejdsdage, dette planlægger vi i fællesskab.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- At tage telefonen og være i dialog med elever, kursister og kunder
- Koordinering og tilbudsgivning i forbindelse med ekstern kursusvirksomhed
- Kalenderstyring og koordinering af dagligdagen – brug af haller, lokaler, undervisning og indlejninger
- Samarbejde med øvrige ansatte og værtskab ved afholdelse af arrangementer
- Administration af elevernes platform, Viggo
- Indkøb og aftaler, særligt inden for rengøringsområdet
- Daglig kontakt og koordinering med rengøringspersonale
- Håndtering af daglige, praktiske og akutte situationer
- Facilitator for ugentlige koordineringsmøder for teknisk og administrativt personale
- Være en synlig og imødekommende person i huset, som naturligt involverer sig i elevernes hverdag
- Timeregistrering i Intempus
Vi forestiller os, at du...
- Har erfaring eller grundlæggende forståelse for administration og økonomi
- Har et godt kendskab til IT, herunder Microsoft Office, Outlook – og måske også Viggo
- Er fleksibel, engageret og involverende
- Trives i en hverdag, hvor ikke to dage er ens
- Har mange arme – og bruger dem til at få ting til at ske
- Brænder for at gøre en forskel for både mennesker og praktiske opgaver
- Taler, skriver og forstår dansk, engelsk og gerne tysk
Vi tilbyder dig
Et job med mening på en skole der holder åbent 24/7. Du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor vi løfter i flok og har en spændende og afvekslende hverdag.
Her er både plads til grin, alvor, ansvar og udvikling.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og vil tage udgangspunkt i dine kvalifikationer og erfaring.
Send din ansøgning til konstitueret forstander Nanna Blankschøn – nanna@ihs.dk.
Vi afholder løbende samtaler og hører du ikke fra os inden senest 28. maj er stillingen besat til anden side.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Er du på udkig efter et sommerjob?
Måske holder du sabbatår eller venter på at starte på dit studie – uanset hvad, har du nu chancen for at blive en del af et hyggeligt og travlt fællesskab hos os!
Vi har masser af aktivitet hele sommeren med vores populære ugekurser, og derfor har vi brug for flere hænder til at hjælpe med rengøringen i uge 26 til og med uge 32.
Du bliver en vigtig del af teamet, der sørger for, at vores kursister får en god oplevelse i rene og indbydende omgivelser.
Stillingen er på 37 timer om ugen, og arbejdstiden ligger typisk:
-
på hverdage mellem kl. 06.00 og 14.00
-
i weekender mellem kl. 06.00 og 17.00 (med pauser selvfølgelig!)
Lyder det som noget for dig – eller har du spørgsmål? Så tøv ikke med at kontakte Christine.
på tlf. 74 42 18 48 // Eller på mail christine@ihs.dk
Vi glæder os til at høre fra dig. 🙂